Pašmasāžas tehnika – rullēšanās

Fizioterapeiti un treneri iesaka kārtīgi “izrullēties”, lai koptu savus muskuļus! Salīdzinājumam – matu kopšana un matu ķemmēšana. Mēs priecātos, ja “izrullēšanās” jums kļūtu par tikpat ikdienišķu darbību kā matu ķemmēšana.

Ar rullēšanos ļoti labi pazīstami ir dažādu sporta veidu pārstāvji un sportiski aktīvi cilvēki. Šī tehnika palīdzēs mazināt muskuļu sāpes, ko mēdzat just nākamajā dienā, kā arī kopumā palīdzēs organismam ātrāk atjaunoties.

Arī “rullējoties” ir pāris knifiņi, kam jāpievērš uzmanība. Nāc uz konsultāciju pie mūsu fizioterapeitiem un iemācies pareizi “rullēties”, palīdzot savam organismam pats! Arī ar pašiem “ruļļiem” varam nodrošināt.


#paliecvesels! un trenējies mājās vai brīvā dabā

Kamēr tu vēl #paliecmājās un meklē idejas, kā sevi veselīgi nodarbināt, VOC Atlētikas zāles un grupu nodarbību treneri parādīs tev, kā aizvadīt pilnvērtīgu treniņu: 1. mājas apstākļos vai 2. brīvā dabā, ietverot treniņu pastaigas vai izbrauciena ar riteņiem laikā.

Ja esi vesels un atsāc ikdienas gaitas, dodies trenēties kopā ar VOC Atlētikas zāles treneriem vai uz Valmieras peldbaseina nodarbībām kopā ar Borsku ģimeni – šīs iespējas nu atkal ir pieejamas!

Video cikls top Sporta veselības centra un Vidzemes Olimpiskā centra sadarbībā ar Valmieras Pilsētu!

Lai izdodas! #paliecvesels #paliecmājās #paliecaktīvs


#paliecvesels! un izdomā – iet vai skriet?


Iešana – ļoti ikdienišķa ikdienas darbība, vai tomēr kas vairāk? Jā! Paskaties uz to no pavisam citas puses kopā ar olimpieti Jolantu Dukuri! Pa ceļam uzzini, ko par iešanu kā mērķtiecīgu sportisko aktivitāti domā Vidzemes slimnīcas vadītājs Uģis Muskovs un Valmieras pilsētas mērs Jānis Baiks.

Nākamais solis – skriešana! Iesācējs vai profesionālis, aktuāls jautājums ikvienam – tehnika, tās uzlabošana. Neaizmirstam par iesildīšanos un atsildīšanos!

Un kā ir ar tevi? Vai tev tuvāka “iešana” vai “skriešana”? Cerams, ka esi atradis SAVU kustības veidu! Bet, ja nu vēl nē, noskaties video un saņem nepieciešamo zināšanu un iedvesmas devu, lai sāktu!

Video cikls top Sporta veselības centra un Vidzemes Olimpiskā centra sadarbībā ar Valmieras Pilsētu! Visi video, kuros saņemsi speciālistu ieteikumus par veselīgām kustībām #paliecmājās laikā.

Lai izdodas! #paliecvesels #paliecmājās #paliecaktīvs


#paliecvesels! nūjojot un neaizmirsti par kārtīgu uzturu!

Otrais video no #paliecvesels! video cikla ir klāt! Psiholoģiskās sagatavotības treneris Guntis Jansons atgādina par pilnvērtīga uztura un ūdens lietošanu ikdienā. Jā, zinām, šī nav viegla tēma, bet vai esi dzirdējis par 5210? Kas tas ir? Guntis pastāstīs, skaties video!

Video otrajā daļā nedaudz par nūjošanu – kā iesildīties un kā vēl nedaudz pavingrot pēc pašas nūjošanas. Iesildīšanās/atsildīšanas vingrinājumi noderēs arī pirms/pēc pastaigām, skriešanas vai spēka treniņiem!

Video cikls top Sporta veselības centra un Vidzemes Olimpiskā centra sadarbībā ar Valmieras Pilsētu! Visi video, kuros saņemsi speciālistu ieteikumus par veselīgām kustībām #paliecmājās laikā, pieejami šeit: https://www.sportaveselibascentrs.lv/…

Lai izdodas! #paliecvesels #paliecmājās #paliecaktīvs

* * *

Rūpējoties par sabiedrības veselības uzlabošanu ārkārtējās situācijas laikā, Sporta Veselības centrs un Valmieras pilsēta uzsāk kopprojektu – #paliecvesels! video ciklu, kura ietvaros ikviens saņems daudz un dažādus praktiskus padomus ar piemēriem savas veselības uzlabošanā, pašizolācijas laikā.


#paliecvesels! treniņš kopā ar M.Štrombergu un mini-lekcija: kā sasniegt mērķus, paliekot mājās?

Rūpējoties par sabiedrības veselības uzlabošanu ārkārtējās situācijas laikā, Sporta Veselības centrs un Valmieras pilsēta uzsāk kopprojektu – #paliecvesels! video ciklu, kura ietvaros ikviens saņems daudz un dažādus praktiskus padomus ar piemēriem savas veselības uzlabošanā, pašizolācijas laikā.

Pirmajā video pamata bāzes vingrinājumus demonstrē valmierietis, divkārtējais olimpiskais čempions BMX riteņbraukšanā Māris Štrombergs. Kopā ar Māri Štrombergu ikviens var atrast sev ērtu laiku un izpildīt olimpiskā čempiona iemīļotos vingrinājumus, saņemot norādes par to korektu izpildīšanu, nekaitējot savai veselībai.

Šajā trauksmainajā laikā psiholoģiskā sagatavotība ir tikpat svarīga kā fiziskā, tādēļ video otrajā daļā ir iespējams noklausīties īsu psiholoģiskās sagatavotības lekciju par to, kā, paliekot mājās, veiksmīgi plānot dienu un sasniegt savus mērķus, strādājot vai mācoties no mājām.

Turpmākajos #paliecvesels! video uzzināsiet par pareizām dažādu vingrinājumu izpildīšanas tehnikām, saņemsiet ieteikumus no fizioterapeitiem, profesionāliem treneriem un augstas klases sportistiem. Video ciklā tiks ietvertas tādas tēmas kā skriešanas un iešanas ABC, dažādu vingrinājumu izpildes tehnikas, vingrinājumi pirms un pēc nūjošanas, treniņš, izmantojot nūjas, vingrinājumi telpās vai brīvā dabā, ar vai bez inventāra, un citas ar veselības uzlabošanu saistītas tēmas. Video cikls pakāpeniski būs pieejams Sporta Veselības centra, citu Vidzemes Olimpiskā centra struktūrvienību un Valmieras pilsētas pašvaldības sociālo tīklu kontos un mājas lapās.


Sporta Veselības centrs Valmierā

Sporta Veselības centrs – ar rūpēm par Jūsu veselību un labsajūtu – piedāvā:

– Fizioterapija un sporta rehabilitācija,

– Topošu un jauno māmiņu, kā arī mazuļu fizioterapija,

– Ķermeņa estētika.

Augstas kvalitātes tehnoloģijas, profesionāli speciālisti un modernas, uz jaunākajiem pētījumiem balstītas metodes – tas viss Sporta veselības centrā, Valmierā!

Sporta Veselības centrs atrodas Valmieras jaunā peldbaseina ēkas pirmajā stāvā, Rīgas ielā 91. Apmeklētāju ērtībām SVC ir atsevišķa ieeja (no “Valmieras piens” puses), kā arī stāvvieta apmeklētājiem.


Vakuummasāža Sporta Veselības centrā, Valmierā

VAKUUMMASĀŽA ir viens no mūsdienu figūras korekcijas paņēmieniem, kas palīdz cīnīties ar celulītu, samazināt ķermeņa apkārtmēru un tonizēt ādu. Masāžas laikā ar dažāda izmēra speciālām kolbām tiek izkustināts katrs problēmzonas kvadrātcentimetrs, uzlabota limfas attece, aktivizēta asinsrite un vielmaiņa, stimulēta tauku šķelšana. Vakummasāžas bonuss ir iespēja pievērsties klienta problēmzonai, jo katram ķermenim ir savas īpatnības un tauku nogulsnes mēdz veidoties dažādās zonās.

SPORTA vakuummasāžu pielieto, lai novērstu muskuļu saspringumu un paaugstinātu izturību. Masāža ir ļoti noderīga atlētiem, lai atjaunotos pēc smagiem treniņiem, sacensībām, fiziskām slodzēm, jo masāžas laikā tiek aktivizēta skābekļa, barības vielu piegāde muskuļiem, kas ir bijuši ilgstošā sasprindzinājumā un, līdz ar to, tiek sekmēti visi atjaunošanās procesi.


Un kā tu tiec galā ar kļūdām? /Psiholoģiskās sagatavotības treneris Guntis Jansons/

Sportā daudz tiek runāts par kļūdām, to nepieļaušanu vai pārvarēšanu, bet kādēļ? Ko cilvēki dara ar pieļautajām kļūdām un kā tas ”atspēlējas” sportā?

Nāc uz Sporta Veselības centru parunāt ar sporta psiholoģiskās sagatavotības treneri Gunti Jansonu!


10 pamatlietas psiholoģiskajā sagatavotībā sportā

Katram sportistam ir nepieciešamas četras sagatavotības: fiziskā, tehniskā, taktiskā un PSIHOLOĢISKĀ!

10 lietas, ar ko sākt un kam pievērst uzmanību psiholoģiskajā sagatavošanā:

1. Rutīnas darbības

2. Aktivizācijas/uzmundrinājuma frāzes

3. Fokuss

4. Mērķi

5. Elpošana

6. Vizualizācija

7. Emocijas

8. Atpūta un relaksācija

9. Pozitīvas emocijas

10. Esi tu pats!

Un kā ir ar tevi? Ko tu jau dari, kam pievērs uzmanību, vai, ar ko sāksi?